vågar/ska jag?

ååååh, är så sjukt sugen på att göra sidecut eller nått annat annorlunda med mitt hår!
vill bara göra nått galet, som förändrar mitt utseende..skulle vatt sjukt kul:)
tips på vad jag kan göra med mitt hår? eller ska jag våga göra sidecut?...
ääääälskar den här tjejens utseende/hår.

-
Postat av: Nathalie Spennare

Kolla gärna in min blogg! Komentera om det finns nått jag kan göra bättre.. snygg blogg läser din blogg varje dag! du är så otroligt vacker oxå!! puss



Psstt: svar på ditt inlägg, jag gjorde en cidecut förut,, man ångrar sej för den tar så jävla lång tid att växa ut igen den e skit ful efter ett tag osv.. men ud kanske skulle va fin i det!

2012-01-20 @ 16:51:30
URL: http://nathalieofsweden.blogg.se/
Postat av: Felicia ^^

Om du vill göra något ovanligt med ditt hår så är kanske inte sidecut de bästa eftersom att de har blivit jääätte populärt och nästan alla har de nu :( Men de är jätte fint, tror du skulle passa i de, så kör på sidecut om du vågar ^^

Älskar din blogg btw! c: <3

2012-01-21 @ 09:16:50
URL: http://feliiciiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'll be back!

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback