mina tips

EN BÄTTRE & INTRESSANTARE BLOGG?
mina tips till dej hur du får en bättre blogg;)

* Ha en snygg design! inte kul att läsa en blogg som inte är snygg eller nogran gjord.

* Uppdatera med många bilder, det är inte kul att läsa en blogg som bara har text.. man måste ha massa bilder!

* Inga smileygeeks tack! Typ som "Hej bloggen! :D :D Vad gör ni? :) Just nu sitter jag och kollar på Bolibompa XD Skitkul.. :P " Aa ni fattar. Ha så lite som möjligt, aasirriterande med smileygeeks!

* Försök tipsa om någogonting ibland? Vad du tycker om tex. Smink, kläder, musik, skor osv? Dagens köpt, outfit lalala. Kan va känslor, random saker. De här har jag varit dålig på på senaste tiden dock..


* Länka inte folk för mycket. Blir uttjatat, sett att många verkligen gör det nu för tiden.. RELAX! Räcker med en någongång ibland. Läsarna stannar inte om din blogg är spammad med länkningar.

fått lite bra tips nu? pusshaj.

-
Postat av: Victoria

Haha diggar ditt 'RELAX' ;) <3

2012-01-04 @ 17:19:49
URL: http://widah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'll be back!

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback