hahahahaha dör.

VAR BARA TVUNGEN ATT LÄGGA UPP DENNA KOMMENTAREN.

"anonym
" Asså din jävla fjortis.
Vet du hur patetisk du är igentligen?
Du tror att du är snygg men igentligen är du skit ful.
Lägg ner din blogg och lägg ner alla sidor du är registrerad på för du får människor att tro att världen är en katastrof.
Dessutom är du sjukt pinsam och dina jävla bilder är ju en jävla stor skandal! Fattar inte att du i te skäms med det utseendet , du kommer säkert svara : asså jah tar inteh åt migh av det du säger , men gumman lilla (förfinar det ist för att skriva dvärg) du borde ta åt dig. Och det med kärleks problem? Skojar du , du är 12 ! Du vet inte ens vad ordet betyder. Så sluta böla att du blev lämnad eller ngt för du kan inte böla över ngt som du inte vet vad det är ! Lägg ner. PINSAMT!!

Svar: asså snälla du ... sluta följ min blogg då?;)
vf skulle jag ta åt mej? du är en anonym jävel som inte vågar skriva sitt namn
och stå för det du säger.. hahha DET är pinsamt om något ;)
Jag har inte valt mitt utseende & om du inte gillar det så vf säga nått?
Så man kan inte ha killproblem när man är 13 år?;o
bara för att du kanske inte haft några.. eller gjort slut med någon, det är inte mitt problem!
12? jag är 13.. men ja.
Dvärg? asså förhelvete..asså förstår mej inte på er.. ni kallar alla som är jätte korta för dvärgar?:o
vet ni ens vad det är? tydligen inte...
jag tror inte jag är snygg? jag tycker själv inte att mitt utseende är perfekt men är nöjd med det.
ASSÅ VF SLUTAR DU BARA INTE FÖLJA MIN BLOGG? OCH ATT VARA ANONYM..HAHAHHA DÖR.

-
Postat av: fanny maringelli.

HAHAHAH, fyfan vilken jävla sopa hon/han är! man märker verkligen att hon gör allt för att trycka ner dig, blir så jävla irriterad! dör så pinsamt, anonym och allt.. bruden har säkert inget självförtroende och trycker ner alla istället. saga du är hur fin som helst och älskad av ALLA. så ta förfan inte åt dig av vad hon skriver för den jävlen kan bara dra. haha om hon nu tycker att din blogg är så dålig så sluta förfan läsa den och gå istället till dig och säg de face 2 face. och om hon nu tycker du är så liten och tror att du är tolv, så ska vi bara kolla på henne? säkert mindre än vad du är, stavar som en jävla kärring och beter sig som en 3 åring! ja, världen blir verkligen katastrof med sånna som hon. saga hon är bara avundsjuk okej? och stäng inte ner din blogg bara för detta! loveu och puss på dig. <3

2012-01-06 @ 14:35:02
Postat av: melissa'

haha snacka om moget att skriva sånna kommentarer och va anonym, den personen är ju inte mycket bättre själv ^^

2012-01-06 @ 15:51:07
URL: http://amelasbiitch.blogg.se/
Postat av: emma

Fyfan vilken idiot hon är!!!

Saga, lägg ALDRIG ner din blogg, jag menar ALDRIG.

& låt inte dina läsare hindra dig från detta skitet hon gav dig.

Du är stark nog att klara detta gumman, snälla ha kvar den!

älskar din blogg!!

/emma

2012-01-06 @ 16:16:01
Postat av: Ronja

asså saga det är ju inte pinsamt för dig utan för den som skicka den kommentaren, och allt hon sa är falskt så du ska inte ta åt dig!! :)) <3<3<3<

2012-01-06 @ 18:08:07
Postat av: josse

omg vad jag älskar din personlighet! du är så sjukt cool och vågar stå för den du e ;))<3

2012-01-06 @ 23:08:20
Postat av: eemilijaa

mogen tjej/kille där asså ;o

ta INTE åt dig !

detta visar bara hur patetisk den/dem är själv/själva!

du vet att du kan kolla upp ip-adress va ? :)

2012-01-07 @ 01:24:02
URL: http://millesz.devote.se
Postat av: Marinda Gadén :)

Anonymt är ju det fegaste som finns! :o Ta inte åt dig vad h*n säger :) Kolla upp ipadressen ? :)

2012-01-07 @ 11:14:57
URL: http://marinda.webblogg.se/
Postat av: SAGA ♥

haha mogen tjej? bra att du inte tar åt dig! :) <3 kram!

2012-01-07 @ 21:32:39
URL: http://nattstad.se/ssaga

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'll be back!

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback