man måste nå botten för att nå toppen.

Asså.. för några dagar sen mådde jag skit.. var så mycket skit i mitt liv & det är det fortfarande men pallar inte vara deppig & sitta hemma och bry mig . är hellre ute med kompisar & hittar på nått kul för då mår man bra!
Ett leende på läpparna är den bästa medidicinen, även om man ibland inte orkar le & vara glad så ska man försöka, för det hjälper :)
Jag har inte det perfekta livet, men försöker leva som om jag hade det, för vill leva mitt liv, vill inte slösa en dag av mitt liv till att bara sitta hemma, man blir bara jävligt deppig av det!
Dem senaste veckorna har jag försökt vara ute eller träffa massa kompisar , för då glömmer jag allt dåligt i mitt liv:)
Det är oxå bra att lära känna massa nya , man får bättre självförtroende av det!
Så lev bara livet förfan, man lever bara en gång!
SLEEP ALL DAY, PARTY ALL NIGHT

-

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'll be back!

E-postadress: (bara jag som ser)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback